W grze jest 5 stopni wtajemniczenia. Każda klasa ma inne awanse, a co się z tym wiąże, inne umiejętności. oto schemat wtajemniczania się :
Wojownik => Włócznik => Paladyn => Rycerz Światła => Siewca Sprawiedliwości
Złodziej => Bard => Łotr => Banita => Herszt Banitów
Mag => Czarodziej => Adept Magii => Dziki Mag => Czarnoksiężnik
Barbarzyńca => Berserk => Inkwizytor => Niszczyciel => Mroczny Rycerz
Rzemieślnik => Mnich => Kapłan => Druid => Mistrz Cechu
Łowca => Władca Zwierząt => Tropiciel => Łowca Głów => Łowca Nieumarłych
Oto wymagania, aby wcielić się na następujące poziomy wtajemniczenia :
II - 50 postów, posiadanie Kryształu II Wtajemniczenia
III - 100 postów, przynależenie do Gildii, posiadanie co najmniej 100 ataku i 100 obrony
IV - 200 postów, przynależenie do Gildii, posiadanie co najmniej 150 ataku i 150 obrony
V - 400 postów, PREMIUM, przynależenie do Gildii, posiadanie co najmniej 200 ataku i 200 obrony, posiadanie własnego domu i/lub sklepu
Offline